21 januari 2019

Netwerk upgrade


De komende periode zullen wij, om verschillende redenen, wijzigingen aanbrengen in de infrastructuur van ons netwerk. Alle netwerkcomponenten zullen vervangen worden en naar de laatste technische inzichten geconfigureerd worden.

De upgrade zullen we in overleg met onze klanten in een aantal fases uitvoeren.

  • Fase 0: Aanschaf nieuwe apparatuur en testen configuratie
    Klantimpact: Geen
    Status: Afgerond
  • Fase 1: Vervangen van de switches die de verschillende locaties met elkaar verbinden
    Klantimpact: Geen
    Status: Afgerond
  • Fase 2: Vervangen van switches in productieomgeving
    Klantimpact: Langdurige (ca 6 uur) downtime van productieomgeving
    Status: Afgerond (down-time 3 uur)
  • Fase 3: Vervangen van routers
    Klantimpact: Meerdere korte downtime van productieomgeving
    Status: Gepland, nacht van 16 op 17 maart (was 2 op 3 maart)

Klanten worden via de gebruikelijke communicatie kanalen geïnformeerd.

Voor meer informatie kan u onze supportafdeling bereiken tijdens kantooruren op nummer 0318 796061 of via support@voict.nl




Meldingen