13 december 2018

Netwerkstoring


De verbindingen tussen ons datacentrum en KPN zijn verstoord geweest waardoor een groot aantal gebruikers DireXtion niet meer konden bereiken. Het systeem was wel beschikbaar via het G3/4 netwerk. 

Om 15:51 kregen we de eerste meldingen van klanten dat DireXtion niet bereikbaar was terwijl andere sites wel bereikbaar waren. Vanuit onze locatie was de site wel bereikbaar maar vanuit thuislocaties van personeel niet. Ook kregen we van klanten te horen dat het ene depot er wel last van had en het andere depot niet. 

Al snel bleek dat er een landelijke storing was bij KPN, wat ook het wisselende beeld verklaarde. Om 16:10 waren alle verbindingen weer zoals gebruikelijk.

Meer informatie is te vinden op de site van ons datacentrum:  https://www.bit.nl/news/2159/93/Opgelost-Gedeeltelijke-onbereikbaarheid-BIT-vannaar-KPN-en-andere-partijen.

Hieronder het actuele overzicht van de KPN-storingen rond de tijd van het incident

Voor meer informatie kan u onze supportafdeling bereiken tijdens kantooruren op nummer 0318 796061 of via support@voict.nl




Meldingen